Портфоліо



ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

Шкідливий вплив паління на людину

Назва навчальної теми

Спосіб життя і здоров’я

Основний та другорядні навчальні предмети

основи здоров'я

Вік учнів, клас

7 клас, 12 – 13 років


Стислий опис проекту


Сьогодні, як ніколи раніше, перед школою постає проблема виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності, яка дасть їм змогу успішно виконувати будь-які життєві та соціальні ролі, бути творцем свого життя, активно інтегруватись до сучасного суспільства. Основним змістом соціальної діяльності щодо формування здорового способу життя є розробка і реалізація різноманітних проектів різного спрямування, рівня та обсягу, які спираються на певні передумови, мету, принципи, стратегії, механізми, обумовлені формуванням здорового способу життя і мають на меті поліпшення здоров’я окремих осіб, груп людей, спільнот, країн.

План

Навчальні цілі


Сформувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя, про вплив нікотину на організм людини, про методи попередження захворювань, пов’язаних із курінням. Для одержання додаткової інформації використовувати сайти мережі Інтернет. Навчитися ефективно співпрацювати у групах для досягнення спільної мети.

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )

На початку навчального проекту
 
Вчитель починає роботу з вхідного тестування, яке покаже, що учні знають про тему, яка буде вивчатися. В результаті учитель готує список цілей і завдань, розрахованих на різні рівні підготовки учнів. Щоб отримати відповіді на основні питання, вчитель використовує «Мікрофон», під час якого учні з’ясовують найважливіші питання теми.
Під час роботи
     
Вчитель надає чіткі рекомендації щодо управління свої навчанням: проводить співбесіди, консультації, які дозволяють корегувати навчальну діяльність учнів. Під час роботи використовується самооцінювання, яке дає змогу контролювати розуміння матеріалу. Вчитель використовує дискусію, щоб зясувати як учні володіють зібраним матеріалом та можуть ним оперувати.
В ході проекту
     

Як результат – учні готують презентації та виставку своїх робіт. Учитель оцінює учнівські роботи, завершує роботу з таблицею ЗХД та проводить тестування, аналізує отримані результати.

Діяльність учнів


o  На початку уроку вчитель проводить мотивацію навчальної діяльності з використанням стартової презентації. Учні обговорюють завдання проекту.

o  Діти об’єднуються у групи: законотворці, лікарі, соціологи. Усі вони збирають інформацію відповідно до своєї теми.
o   По завершенню роботи учні проходять підсумкове тестування, складають звіт про виконану роботу.
В результаті роботи над проектом діти повинні удосконалити навички вміння швидко відшуковувати потрібну інформацію, давати самооцінку та взаємооцінку роботі групи, поглибити знання з даної теми. але всі створені ресурси робимо посиланнями

Відомості про автора

Ім'я, прізвище Наталія Приходько

Фах, навчальний предмет вчитель, основи здоров'я

Навчальний заклад Барвінківська ЗОШ І - ІІІ ступенів №2

Місто\село, район, область місто Барвінкове, Харківська область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу вересень - жовтень

Місце проведення тренінгу Барвінківська ЗОШ І - ІІІ ступенів №2


Тренери Щолок Володимир Васильович



Комментариев нет:

Отправить комментарий